Shop Mobile More Submit  Join Login
Blargh.. I was up till 5am with this... and didn't even finish. I worked more today, stopped about an hour ago. Good enough =)

This woulda looked alot better if flash's line controll didn't suck so damn bad... I may need to play with the settings more.

Parts of this were purposely left uncolored because I'm lazy.
Add a Comment:
 
:iconzombieapple224:
Zombieapple224 Featured By Owner Feb 13, 2010  Student Digital Artist
i wish god had bestowed the same talent upon me
Reply
:iconmuhny:
Muhny Featured By Owner Nov 10, 2009
So... Jealous... :3 Excellent work man ^^ It's lovely to see people still give a damn about good animation. :D
Reply
:icondmajorboss:
DMajorBoss Featured By Owner Nov 27, 2006  Professional Writer
Heheh, I think that this looks quite nice.

Rest well, my friend, and may you continue to bring forth such nice pieces.
Reply
:icondark-reaper12:
Dark-Reaper12 Featured By Owner Nov 27, 2006
I must say, the animation is quite smooth.
Reply
:iconjd-tailgunner:
JD-Tailgunner Featured By Owner Nov 26, 2006
Awesome!!!!
Reply
:iconoscarsifu:
OscarSiFu Featured By Owner Nov 26, 2006
Ja ja ja ja ja ja! it's a classic, very funny!
Reply
:icontirsden:
tirsden Featured By Owner Nov 26, 2006  Hobbyist General Artist
Nice! Dude if you are animating line by line (or animating line movements) you're further ahead than I am (so unfortunately I have no advice on that level). I usually have to use finished symbols and move them around at whim. ^^; I tried animating a color fill area in one project, the end result was very sad. :doh: But yeah good work on teh Babs and let's hope she likes whipped cream. :XD:
Reply
:iconrscapri302:
rscapri302 Featured By Owner Nov 26, 2006
Great animation. smooth and stays on model.
Reply
:iconspootay:
Spootay Featured By Owner Nov 26, 2006  Hobbyist
Sweeet! Great flow to it dude :clap:
Reply
:iconronrab:
ronrab Featured By Owner Nov 26, 2006
We need more animated Babses!
Reply
:iconzim999:
Zim999 Featured By Owner Nov 26, 2006
Really funny.
Reply
:iconda-wabbit:
Da-Wabbit Featured By Owner Nov 26, 2006  Hobbyist Digital Artist
Awesomage!! Looks great!
Reply
:iconmoonbeamcat:
MoonBeamCat Featured By Owner Nov 26, 2006
Holy WOW! That's frikken amazing! I just KNOW you're gonna have a job as an animator one day... if you don't, it's a terrable waste...
Reply
:iconteryaki:
Teryaki Featured By Owner Nov 27, 2006
What she said!
Reply
:iconcheetah015:
cheetah015 Featured By Owner Nov 26, 2006
Heehee, that's great. You're getting really good at flash animation. The movement is smooth and physically believable and the body language and facial expression look superb. Don't worry about it being incomplete as such. I find that one of the benifits of animation is that small 'imperfections' are generally covered up by the motion.
Reply
:iconbuster126:
buster126 Featured By Owner Nov 26, 2006  Student Filmographer
like i said, pure awesomeness :D on another note, isnt the word surprise with an r? XD unless its on purpose lol
Reply
:iconishoka:
Ishoka Featured By Owner Nov 26, 2006
Erm.. >.>.. Yeah!.. it's uh.. on purpose <.<;;;
Reply
:iconbuster126:
buster126 Featured By Owner Nov 26, 2006  Student Filmographer
XD
Reply
:iconaussiekitty:
AussieKitty Featured By Owner Nov 26, 2006  Professional Digital Artist
wow amazing..... hahahah!!! :rofl: poor babs! :XD:
Reply
:icondragonrider1227:
Dragonrider1227 Featured By Owner Nov 26, 2006
:lmao: THAT'S GREAT!!
Reply
:iconmushud:
MushuD Featured By Owner Nov 26, 2006  Student General Artist
That was really good. Poor babs.:lmao:
Reply
Add a Comment:
 
×




Details

Submitted on
November 26, 2006
Image Size
188 KB
Resolution
550×400
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
1,849
Favourites
26 (who?)
Comments
21
Downloads
98
×